המדריך המלא לבניית חנות וירטואלית לעסק לשנת 2024 - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות

המדריך המלא לבניית חנות וירטואלית לעסק לשנת 2024

בניית חנות וירטואלית לעסק חדש או קיים בחנות פיזית היא ללא ספק החלטה טובה לרוב התחומים.

זו הדרך עבורכם לפנות לקהל רחב בקלות, לנהל את ההזמנות ביעילות ללא תשלום שכירות על חנות ותוכלו לנהל את העסק מכל מקום באמצעות מחשב או אפילו טלפון סלולרי.

בניית חנות מקוונת לקונדיטוריה

על איזו מערכת כדאי לבנות את החנות הוירטואלית?

ללא ספק חנות ווקומרס במערכת וורדפרס זו הבחירה הטובה ביותר.

ווקומרס הוא תוסף החנות הכי שכיח בוורדפרס, דרכו בקלות ניתן להכניס מוצרים לחנות כולל מוצרים עם ווריאציות שונות לבחירה, להקים קטגוריות, לחבר סליקה, להוציא דוחות, ליצר קופונים, לנהל את ההזמנות, ליצר עמוד עגלה ועמוד תשלום ולמעשה לבצע כמעט כל פעולה שתרצו ותעלו על דעתכם.

מאחר ו WOOCOMMERCE זו מערכת בניית חנויות מקוונות מאוד פופולארית, מתכנתים מכל העולם מפתחים כל הזמן תוספים וקטעי קוד המשפרים אותה כל הזמן ועונים על כל צורך שניתן לרצות כשבונים חנות מקוונת לעסק שלכם.

עוד יתרון מובהק – בניית החנות המקוונת באמצעות ווקומרס היא יחסית מהירה ולכן מחיר החנות נמוך משמעותית מבניית חנות מקוונת מאפס ללא וורדפרס וWOOCOMMERCE

בניית אתר וורדפרס לחברת הייטק סקנובייט

חווית משתמש נכונה

כשבונים חנות וירטואלית לעסק חשוב לתכנן את תהליך הקניה שמעבירים בו את הלקוח, לוודא שהתהליך מהיר וברור, שהלקוח מבין מה פרטי המוצר ושמהרגע שלחץ על הוספה לסל מובילים אותו לרכישה בדרך הפשוטה ביותר

לדוגמא חווית משתמש לא נוחה שקיימת בחנויות מקוונות רבות – כשלוחצים על הוספה לסל והעגלה לא נפתחת והלקוח צריך לנחש שהמוצר נוסף לסל או שרק בסוף הקניה כשהלקוח מגיע לדף התשלום הוא מגלה שאין משלוחים לאיזור שלו.

סינונים בעמוד הקטגוריות היא דוגמא לאיך לשפר את חווית המשתמש באתר, לדוגמא אם יש לכם חנות מקוונת לתכשיטים ובקטגורית טבעות יש לכם 100 טבעות, זה יהיה מאוד נוח למשתמש אם הוא יוכל בקלות לסנן מכלל הטבעות בחנות המקוונת את טבעות הזהב, טבעות לאירוסין, טבעות עד מחיר מסוים או כל סינון אחר שיסייע לכך שהגולש לא יצטרך לגלול בין 100 טבעות כשמראש הוא יודע איזה תכונות הוא מחפש בטבעת הרצויה.

תחזוקת אתר לאיסתא

תמונות ברורות, יפות ודומות אחת לשניה

בחנות הווקומרס חשוב לבחור את התמונות הנכונות, התמונות צריכות להראות את המוצר בצורה ברורה, הצבעים צריכים להיות נאמנים למקור, גודל המוצר צריך להיות ברור מהתמונה

תמונות באיכות טובה יסייעו להמרות גבוהות בחנות המקוונת. בנוסף מאחר והמוצרים בחנויות רבות ממוקמים גם אחד ליד השני בעמוד הקטגוריה חשוב שיהיו באותו קו, העמוד יראה מבולגן ולא אסתטי אם לדוגמא חלק מהמוצרים יהיו עם רקע לבן, אחרים עם רקע של נוף מאחורה ובזויות מאוד שונות.

תיאור מפורט של המוצרים

הלקוח שקונה את המוצר צריך לראות את כל הנתונים הרלוונטים כמו גודל, סוגי החומרים, צבע, למה המוצר משמש ושאר הפרטים שרלוונטים אליו.

ככל שתפרטו אחוז ההמרה של הרכישות בחנות יעלה, חנות מקוןונת  לא מספיק ברורה גורמת לאחוז נטישה גדול יותר של גולשים בחנות.

 

הכנה לSEO

כשבונים חנות וירטואלית חשוב להכין את החנות לסריקה טובה בגוגל כדי שהחנות המקוונת תתקדם במנועי החיפוש, בניה לא נכונה תגרום לפגיעה של דרוג האתר בגוגל.

המתכנת שבונה את החנות המקוונת צריך להבין בבניית היררכיה נכונה למוצרים ועמודי האתר, תגיות וקטגוריות וכמובן אם החנות הוירטואלית מחליפה חנות מקוונת ישנה מאוד חשוב לבצע גם הפניות 301 כדי לשמר את הקידום האורגני של האתר.

עידוד להגדלת סל הקניות של הלקוח

המתכנת שבונה את החנות המקוונת צריך להבין כיצד להגדיל את המכירה של הלקוח שנכנס לחנות

כך שסל הקניה הממוצע יגדל, כמובן שתהליך הגדלת סל המכירות צריך להיות כזה שמוכרים ללקוחות את מה שהם צריכים.

לדוגמא בחנות שמוכרים מכשירי אלקטרוניקה הזקוקים לצורך הפעלתם לסוללות מסוג מסויים, הלקוח מאוד ישמח אם נזכיר לו שצריך סוללות ונפנה אותו לקניה שלהם או אם הלקוח קנה חולצה בחנות המקוונת שלנו אולי הוא ישמח לדעת של אקססוריז שמאוד מתאימים לחולצה.

בלוג

תהיו מומחים בתחום שלכם, הלקוחות שלכם ישמחו לקרוא מאמרים/כתבות בתחום של המוצרים שאתם מוכרים, לדוגמא בחנות מקוונת לתכשיטים או בגדים הלקוחות ישמחו לדעת איך לשמור על הפריט שקנו לאורך זמן שלא יהרס ובחנות מקוונת למוצרי מזון הלקוחות שלכם ישמחו לדעת איך לשמור את המוצר לאחר הפתיחה וישמחו אם תפרסמו מתכונים עם המוצרים שקנו

ככה תיצרו חווית קניה בחנות המקוונת והלקוחות שלכם יהנו לחזור ולקנות.

מהירות החנות המקוונת

חשוב לבנות את החנות הוירטואלית כך שתהיה מהירה ולא יהיו מרכיבי CSS וJS שיעכבו את הטעינה, בנוסף חשוב להקפיד שהתמונות יעברו אופטימיזציה כך שלא יכבידו על האתר.

מתכנת מנוסה ידע לקרוא את הדו”ח של גוגל ולהבין איך לשפר את מהירות האתר.

פיתוח דרך הקוד ושימוש מוגבל בפלאגינים

בתהליך בניית האתר בונה החנות הוירטואלית יצטרך לאזן בין שימוש במקרים מסויימים בתוספים כדי לקצר את תהליך הפיתוח וכך את המחיר הסופי של החנות המקוונת עבור הלקוח לבין שימוש בפלאגינים מיותרים.

לדוגמא בוני אתר רבים אוהבים להתקין תוסף לצורך אינטגרציה לגוגל אנליטיקס או הטמעת הפיקסל של פייסבוק וניתן להטמיע את שניהם דרך הקוד בקלות ולכן זו דוגמא לתוספים מיותרים.

מערכת ניהול תוכן נוחה ובניית תבניות עמוד

חשוב שהחנות הוירטואלית תבנה כך שיהיה לכם נוח לתפעל אותה, שאם תרצו בעתיד לערוך את התוכן, התמונות ושאר מרכיבי האתר, לא תצטרכו לצורך כל פעולה לשלם למתכנת על הביצוע.

בנוסף מאוד חשוב שהמתכנת שבונה את חנות הווקומרס יבנה תבניות עמוד לקטגוריות ולדפי המוצר כך שבקלות אפשר לבצע בהם שינויים מבלי לעבור על כל פריט בנפרד.

לדוגמא אם תרצו להוסיף בחנות מקוונת המכילה 1000 מוצרים טבלת מידות בתחתית העמוד, עם המתכנת שבנה לכם את החנות המקוונת לא בנה לעמוד מוצר תבנית עמוד, תצטרכו להכנס לכל אחד מ1000 המוצרים ולהכניס את הטבלה לעומת זאת אם המתכנת כן בנה תבנית עמוד, בתבנית תוכלו להכניס את טבלת המידות פעכם אחת והיא תופיע בכל עמודי המוצר.

בחירת שרת אחסון לחנות המקוונת

תבחרו שרת אחסון מתאים לאתר ואל תתפתו לאחסון הזול ביותר.

שרת אחסון לחנות המקוונת חשוב שיהיה על שרת VPS עם גיבויים יומיים אוטומטיים.

שרת VPS הוא שרת מהיר משמעותית משרת משותף המאחסון בו אתרים רבים יחד, הוא גם מאובטח יותר מאחר וכשיש מחיצות בין האתרים יותר קשה לוירוסים לעבור מאתר אחד לשני.

גיבויים אוטומטיים הנשמרים על כונן אחר מאוד חשובים ולא כדאי לוותר עליהם, זו הדרך שלכם לשמור עלך האתר מהאקרים חיצוניים וגם ממקרים שאתם בטעות מחקתם או הרסתם רכיב באתר בטעות.

כדאי לבחור במתכנת שיש לו עבור הלקוחות שלו שרת VPS עם גיבויים יומיים משלו וככה תוכלו לעבוד עם איש מקצוןע אחד שאתם סומכים עליו.

אנחנו בסמארטפיש יודעים לספק את כל מה שתצטרכו לצורך בניית החנות הוירטואלית

משלב האיפיון, תכנון חווית המשתמש והפן השיווקי של החנות ווקומרס

מאחר ואנחנו בונים ומשדרגים חנויות מקוונות רבות, יש לנו רישיון מתכנת לתוספים רבים שיכולים  לשדרג את החנות המקוונת שלכם וידע לגבי פיתוחים בקוד.

ליעץ לגבי כתיבת התוכן ובחירת התמונות, לבנות נכון כך שהחנות המקוונת תהיה ממירה, תתקדם יפה בגוגל וכמובן נוכל להציע לכם בסיום העבודה לאחסן את החנות המקוונת בשרת שלנו.

צרו קשר

דוגמאות לפיתוח חנוייות וירטואליות

בניית חנות מקוונת לבגדי ילדים

בניית אתר חנות מקוונת לחברת matchizz

בניית חנות ווקומרס למכירת
בגדים תואמים למשפחה

בניית חנות מקוונת YVEL

בניית אתר חנות מקוונת לחברת YVEL

בניית אתר דו לשוני, תחזוקה קבועה
ואחסון לחברת תכשיטים בינלאומית

בניית חנות מקוונת לתכשיטים לה פואם

בניית אתר לחברת תכשיטים

בניית אתר דו לשוני
הכולל קסטומיזציה מורכבת

בניית חנות מקוונת רביטל ויטלזון

בניית אתר לרביטל ויטלזון יעקבס

בניית חנות ווקומרס למכירת
הופעות ומוצרים כולל אחסון

בניית חנות מקוונת לקונדיטוריה

בניית חנות מקוונת לקונדיטוריה

בניית חנות מקוונת דו לשונית
לקונדיטורית בודוניס

בניית חנות וירטואלית מקצועית למכירות באינטרנט קלים פלוס

בניית חנות מקוונת לציוד רפואי

בניית חנות מקוונת לקלים פלוס

Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן