איפיון אתר - SmartFish סמארטפיש דיגיטל בניית אתרים וקידום מכוון המרות אפיון אתר שמייצר תוצאות ב-2022
בניית אתרים

איפיון

למה צריך לאפיין את האתר לפני הבניה?

אתר אינטנרט הוא חלון הראווה של העסק שלך. בין אם אתם מייצגים חברה גדולה או שאתם עסק

של איש אחד, בניית אתר היא צעד בסיסי בנוכחות האינטרנטית.

האתר הוא סניף וירטואלי של החנות שלכם או שהוא הבית היחיד להצגת מוצרים ושירותים

שאתם מעוניינים למכור, לפעמים הוא מתפקד כגלריה לתיק עבודות וכישורים.

לפני שאנחנו בונים סניף מכירתי וירטואלי, חלון גלריה לכישורים או בית לפעילות שלכם

באינטרנט – חשוב מאוד שנשרטט תכנית מתאר. לתכנית הזאת קוראים איפיון אתר

תהליך העבודה באפיון אתרים

אפיון אתר מתחיל בהגדרת המטרות שנרצה להשיג מהאתר – מה המטרה שהעסק שלך רוצה

להשיג מהאתר שנבנה? אתר תדמית שיציג אותך בצורה מיטבית? קטלוג מוצרים?

חנות? בלוג? אתר חדשות?

נגדיר מטרה ראשית (למשל – להוביל לכמה שיותר מכירות) ומטרות משניות (למשל–שלקוחות מתלבטים ישאירו פרטים).

השלב הבא הוא להבין מי קהל היעד וכיצד הוא מתנהל ברשת. כשנבין מי הקהל ומה גורם לו לקבל החלטות נוכל להכין אפיון שיגדיל את סיכויי המכירה,

השארת הלידים וכדומה ולייצר חווית משתמש שתוביל להמרות רבות.

לאפיון נכון יש גם משמעות מבחינת קידום האתר ברשת–מיקומים של תפריטים, יצירת הררכיה

נכונה בתפריטים ובעמודים–הכל משפיע על הצורה בה מנועי החיפוש מדרגים את האתר.

למדריך המלא לאפיון אתרי אינטרנט לשנת 2022

 

רוצה לנהל שיחה ראשונית על אפיון אתר או בניית אתרים?

לדבר זה בחינם, תתקשרו אלי

Translate »
WhatsApp chat
דילוג לתוכן